امروزه کمتر کسی است که در بازار کسب وکار و استارت آپ ها حضور داشته باشد و با مفهوم های MVP و بطور کلی فرایند توسعه شرکت ها آشنایی نداشته باشد.
بزرگ فکر کن، کوچک قدم بردار چه معنایی را القا میکند؟
ایا با مفهوم MVP آشنایی دارید؟
چرا باید از MVP استفاده کنیم ؟
برای وارد شدن به یک بازار بزرگ چه اقداماتی لازم است؟
با عرضه یک محصول جدید، چه مواردی را به دست می آوریم؟
با آزمایش های اولیه در ابتدای کار استارت آپ خود، چه مفاهیمی را کشف میکنیم؟
مثال جالب بهلول در مورد MVP را شنیده اید؟
اگر جواب سوالات بالا را بلد نیستید، اصلا نگران نباشید. کافیه پادکست زیر را گوش کنید تا جواب همه اون ها را پیدا کنید.
در صورتی که پادکست بالا نظر شما را جلب کرده، حتما به صفحه ما در شنوتو سر بزنید.
2 دیدگاه
ناصر
بسیار جالب و شنیدنی بود، ممنونم.
خیلی از ما ها تصور میکنیم در ابتدا باید یه محصول کاملا حرفه ای خلق کنیم که به یک باره بازار رو شگفت زده کنیم در حالی که در اول کار این عمل بسیار بعید جلوه میده.
محمدحسین حسینی
از نظر شما بسیار ممنونیم.
نظرات شما باعث انگیزه بیشتر برای ما میشود، تا بتوانیم برای شما عزیزان پادکست های مفیدی خلق کنیم.