سرنوشت خرید یا پیروزی در لحظه صفر چیست؟
لحظه صفر خرید چه موقع است؟
چرا مردم امروزه قبل از خرید در اینترنت به جستجو میپردازند؟
لحظه صفر خرید ، تا چه حد میتواند برای استارتاپ ها مفید باشد؟
آیا تولید محتوا برای لحظه صفر خرید الزامی است؟
کسب وکار برای لحظه صفر خرید چه اقداماتی باید انجام بدهند؟
چگونه جستجو مردم در اینترنت را به سمت خود هدایت کنیم؟
تولید محتوا برای لحظه صفر خرید نیازمند چه استراتژی خاصی است؟
مردم برای خرید، روش سنتی رو ترجیح میدهند یا دیجیتال؟
ابزار های بازاریابی دیجیتال ایا به راحتی در اختیار مردم قرار میگیرد؟
در لحظه صفر خرید، دقیقا چه اتفاقی می افتد؟
سرنوشت خرید تا چه حد به لحظه صفر خرید بستگی دارد؟
اگر دوست دارید تا حرکت رو به جلویی انجام بدهید و سوالات بالا را بتوانید جواب بدهید، حتما پادکست زیر را گوش کنید و آن را به دوستان خود هم معرفی کنید.
در صورتی که پادکست بالا نظر شما را جلب کرده، حتما به صفحه ما در شنوتو سر بزنید.